Natura Hill Zebegény

natura hill panoráma– szállásajánló

Egy mondatban: ízlés, harmónia, kényelem, és ínyenc vacsora a testnek, odafigyelés és gondosság, szépség és nyugalom a léleknek. Megpihentünk!

Egynapos feltöltődés gyerekkel

És a részletek: a férjem augusztusban új munkahelyen kezdett, és megbeszéltük, hogy a próbaideje végeztével elmegyünk valahová egy éjszakára az áprilisban született kicsivel. Mert megérdemeljük! 😉

Már nyáron elképzeltük, milyen klassz lesz egy napra kiszakadni a mókuskerékből, gourmand vacsorát enni, szép panorámában gyönyörködni, és nyugodtan aludni egy nagyot, szaunázni egyet, jó borokat kóstolni, sétálni és beszélgetni. A választásunk baráti ajánlásra a Natura Hill Zebegényre esett, ami egy otthonosan és ízlésesen berendezett, csupa egyedi tervezésű panorámás szobával rendelkező boutique hotel a Dunakanyarban egy dombtetőn. Már a fotók alapján beleszeretős!

Személyre szabott gondoskodás

natura hill dizájnKiválasztottuk a számunkra legrokonszenvesebb szobát, ami nem volt könnyű, mert egyik szebb, mint a másik, és vágtuk a centit a vágyott kimenőnkig. Persze amikor kitaláltuk ezt, még remek ötletnek tűnt a kisebbiket magunkkal vinni, aki nyáron még egészen pici volt és csak feküdt, mint egy sült csirke, arról pedig megfeledkeztünk, hogy novemberre, közel nyolc hónaposan a kúszós, fogzós, felfedezős korszakában lesz javában. Az első meglepetés akkor ért, amikor pár nappal az érkezésünk előtt felhívtak a szállodából, hogy érdeklődjenek, van-e bármilyen speciális kívánságunk a 4 fogásos vacsorával kapcsolatban. Annyira váratlanul ért a dolog, hogy beletelt pár másodpercbe, mire észhez tértem, és kinyögtem, hogy tulajdonképpen 90 napos diétát csinálok, és éppen keményítő napom lesz, ami azt jelenti, hogy se fehérjét, se szénhidrátot nem eszem aznap. A szállodavezetőnek a szeme se rebbent, és biztosított róla, hogy a séf megoldja a helyzetet. Ez máris olyan személyre szabott gondoskodás, amivel még életemben, egyetlen vendéglátóhelyen sem találkoztam.

Gyors és készséges problémamegoldás

natura hill szobaAztán eljött a nagy nap, és a nagyobbik gyerkőc a nagypapához ment bulizni, mi pedig felkerekedtünk az őszi takonykórban szenvedő derűs lelkű kicsivel egy utolsó orrszívó porszívózás után 3 szatyor cuccal minden eshetőségre felkészülve – a kiöblített orrszívót pedig szépen otthon felejtettük. Ez csak akkor tűnt fel, amikor délután fél ötkor esedékessé vált egy alapos orrszippantás. Nos, nem tudom, próbáltatok-e már szívószállal orrot szívni. Nem részletezem, röviden csak annyit, hogy a gusztustalansága fordítottan arányos a hatékonyságával. És itt jött a második meglepetés, amikor is a Natura Hill Zebegény recepciósa a világ legnagyobb természetességével ugrott be a kocsijába és ment el Nagymarosra (!), ahonnan hozott nekünk egy orrszívót, „hiszen anélkül nem tudna jól aludni a kicsi, és mi sem…” Ezen a ponton fogtam padlót másodszorra.

Béke, lelassulás és nyugalom

A szobában – az egyébként velünk ingyen megszálló – gyerekünk ugyanazt a személyre szabott gondoskodást és megkülönböztetett figyelmet kapja, mint mi: a kiságyában szupervastag szivacsos rácsvédő, puha kispléd, és mini dizájn fürdőköpeny várja. Ahhoz, hogy mi az éjszakai fektetés után nyugodt lélekkel vacsorázhassunk kettesben, a recepciós bébiőrt ajánl fel nekünk. A vacsora könnyű és finom – pusziljuk a séfet, akinek egyébként nemrég a Gault Millet is 11 pontot adott (én adtam volna 12-t is…) Adi ZebegenybenA reggelinél a mosolygós és segítőkész pincérrel együtt választjuk ki a legpuhább almát és körtét, amit leturmixolnak a babának. A reggelinél megjelenik egy másik másféléves is a szüleivel, és a két kicsi birtokba veszi az étteremben (!) kialakított babasarkot. Amíg ők felfedezik a játékokat, a szülők és a többi vendég nyugodtan reggelizik. Végig kellemes zene szól mindenütt: így bár kevesen vagyunk, bátran lehet beszélgetni, nem zavarjuk egymást. Nagy előnye a szállodának ez is: nem egy gyár, ahol ezren sürögnek-forognak és állandó zaj van mindenütt, hanem az az érzésünk van, hogy egy zen-kertbe érkeztünk, ahol mindent áthat a béke, lelassulás és nyugalom.

A Natura Hill Zebegény specialitása a fatüzelésű szauna panorámás pihenő szobával, ásványvíz bekészítéssel, illóolajos polcocskával, ahol ki-ki kiválaszthatja a neki tetsző illatot. Váltásban ezt is kipróbáljuk este és reggel is. Nekem még naplót írni is van időm egy tejeskávé mellett – melyik kisgyerekes szülő kívánhat ennél többet?

A család minden tagjának

natura hill gyerekekA birtok végében a domb alján kis játszótér van kialakítva a gyerekeknek, tőle 50 méterre a domboldalban hintaágy a felnőtteknek. Amíg a gyerkőcök lent játszanak, a felnőttek gyönyörködhetnek a panorámában, beszélgethetnek, saját ritmusban pihenhetnek, mégis szemmel tarthatják a csemetéket. Nagyon ritkán találkozom hasonlóval, amikor a vendéglátók minden korosztály igényeit szem előtt tartják egyszerre. Nem hittem volna, hogy sikerül, de a Natura Hillnek köszönhetően mégis összejött: egyetlen nap alatt pihentünk, töltekeztünk, miközben a kicsi is jól érezte magát. Ezt muszáj volt megosztanom Veletek is, hátha Ti is kutatjátok a lehetőségeket egynapos feltöltődésre.

Hogy egyáltalán hogy voltunk képesek két gyerek mellett töltekezni? Úgy, hogy tudatosan előre terveztünk! Gyere el az Évindító tervező Anyacsavar csoportba, és jövőre csináld meg Te is!